eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy › Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
  • Data: 2004-05-17 06:36:57
    Temat: Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ > >+ Sam wtedy pisaleś (przyznales), ze to by sie nie oplacalo.
    >+ > Chyba jednak nie bardzo. Ja to się przyznaję, że odnosiłem się
    >+ > do problemu "czy wpisać do EW czy EST" - ale czy wpisać CAŁY
    >+ > KOMPUTER !
    >+
    >+ A ja pisalem o czesciach, lub innym sprzecie,

    Latet, to dwie RÓŻNE rzeczy, możemy się zgodzić ?
    Jedno - "sprzęt", wiertarka dajmy na to, i wtedy trzeba patrzeć
    na limit 1500 zł przy "dawaniu w koszt".
    Drugie - częsci, te podlegają WYŁĄCZNIE pod limit 3500 zł.
    Nie ma różnicy między monitorem za 1400 zł a 1600 zł - jeden
    i drugi "idzie w koszt" albo "nie idzie w koszt", zależnie czy
    jest "remontem" czy "do przyszłego komputera" :)

    >+ ktory moze isc
    >+ po prostu w koszty i nie kosztuje nawet 2000 zł,
    >+ ale trzeba uwazac na te 1500, aby sie nie wpadkowac w EW.

    Ale TO NIE DOTYCZY CZĘŚCI !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)