  • Data: 2013-05-08 13:20:36
    Temat: Re: Nie wysłałem deklaracji z 2011... - co mnie czeka?
    Od: Rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Maj, 09:48, Paweł Muszyński <p...@b...org>
    wrote:

    > Ależ te pierdoły mają związek z danymi - wiesz co oznaczają pola Skrót.. ?

    Zapewne skrót to wysłanych danych. A jak się do nich w prosty sposób
    dostać? Chciałbym te wysłane dane sobie ściągnąć i obejrzeć.

    Tak przy okazji - dzwoniła do mnie miła pani z US i poinformowała, że
    nie będzie nakładana kara. Ale powodem nie był "czynny żal", a .... no
    kto zgadnie? Dość łatwe :)

    Pozdr-
    -Rowerex