  • Data: 2013-05-09 09:19:49
    Temat: Re: Nie wysłałem deklaracji z 2011... - co mnie czeka?
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-05-2013 13:20, Rowerex pisze:

    > Zapewne skrót to wysłanych danych. A jak się do nich w prosty sposób
    > dostać? Chciałbym te wysłane dane sobie ściągnąć i obejrzeć.

    Ależ bardzo prosto! Jest to unikalny (no powiedzmy) ciąg znaków zwracany
    przy wysłaniu, wygląda mniej więcej tak:
    f#6hsf5@&daski.m:'0-09575y43ccb5y4ij57mur;lk;32*&dL;
    3kjhg`'@#rwq#@!T^$*&54TE&^%$RFw[ekwd65G4qASXN4325Dtr
    f]'/./dxFE14rn1'd;@#'
    Porównujesz skróty dwóch dokumentów i już wiesz czy są to te same dok.
    Prawda że prosciutkie? :-)

    --
    Ci, którzy nie pamiętają przeszłości,
    skazani są na jej powtarzanie