  • 21. Data: 2013-05-07 08:09:17
    Temat: Re: Nie wysłałem deklaracji z 2011... - co mnie czeka?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.05.2013 23:50, Borys Pogoreło pisze:

    > A ja dzisiaj znalazłem VAT-7 za 12-2012 z pieczątką z lutego 2012 :)

    No to faktycznie podróże w czasie są możliwe :-P

    > Tak, zmieniłem tylko rok w poprzedniej deklaracji. Pewnie machnęli ręką, o
    > ile ktokolwiek zauważył.

    Jeśli problem był w dacie, to mogli przegapić. Mi z PIT-em tak nie
    przeszło, bo się nie zgadzało już na starcie z wpłatami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2013-05-08 13:20:36
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 6 Maj, 09:48, Paweł Muszyński <p...@b...org>
    wrote:

    > Ależ te pierdoły mają związek z danymi - wiesz co oznaczają pola Skrót.. ?

    Zapewne skrót to wysłanych danych. A jak się do nich w prosty sposób
    dostać? Chciałbym te wysłane dane sobie ściągnąć i obejrzeć.

    Tak przy okazji - dzwoniła do mnie miła pani z US i poinformowała, że
    nie będzie nakładana kara. Ale powodem nie był "czynny żal", a .... no
    kto zgadnie? Dość łatwe :)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 23. Data: 2013-05-09 09:19:49
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 08-05-2013 13:20, Rowerex pisze:

    > Zapewne skrót to wysłanych danych. A jak się do nich w prosty sposób
    > dostać? Chciałbym te wysłane dane sobie ściągnąć i obejrzeć.

    Ależ bardzo prosto! Jest to unikalny (no powiedzmy) ciąg znaków zwracany
    przy wysłaniu, wygląda mniej więcej tak:
    f#6hsf5@&daski.m:'0-09575y43ccb5y4ij57mur;lk;32*&dL;
    3kjhg`'@#rwq#@!T^$*&54TE&^%$RFw[ekwd65G4qASXN4325Dtr
    f]'/./dxFE14rn1'd;@#'
    Porównujesz skróty dwóch dokumentów i już wiesz czy są to te same dok.
    Prawda że prosciutkie? :-)

    --
    Ci, którzy nie pamiętają przeszłości,
    skazani są na jej powtarzanie

  • 24. Data: 2013-05-09 09:37:15
    Od: Rowerex <r...@o...pl>

    On 9 Maj, 09:19, "\\n" <n...@m...xy> wrote:

    > Ale bardzo prosto! Jest to unikalny (no powiedzmy) ci g znak w zwracany
    > przy wys aniu, wygl da mniej wi cej tak:
    > f#6hsf5@&daski.m:'0-09575y43ccb5y4ij57mur;lk;32*&dL;
    3kjhg`'@#rwq#@!T^$*&54TE&^%$RFw[ekwd65G4qASXN4325Dtr
    f]'/./dxFE14rn1'd;@#'
    > Por wnujesz skr ty dw ch dokument w i ju wiesz czy s to te same dok.
    > Prawda e prosciutkie? :-)

    Mam tylko wydruk UPO i wydruk otrzymany w zakladzie pracy na podstawie
    ktorego wypelniałem swoj PIT. Dokument zrodłowy czyli moj wypelniony
    PIT wcieło tuz po jego wyslaniu, zdazyłem tylko wydrukowac UPO, np.
    padl dysk, plik zostal przypadkowo usuniety itp. Chce jednak zobaczyc
    dane z wyslanego do US formularza i porownac z tymi z wydruku z
    zakladu pracy...

    Tez proste? :-)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 25. Data: 2013-05-09 10:06:40

    W dniu 09-05-2013 09:37, Rowerex pisze:

> [...]
    > padl dysk, plik zostal przypadkowo usuniety itp. Chce jednak zobaczyc
    > dane z wyslanego do US formularza i porownac z tymi z wydruku z

    Ja aż tak dobrze się na tym nie znam, ale pewność siebie bijąca z
    wypowiedzi niektórych uczestników tego wątku upewnia mnie że to musi być
    bardzo proste. Z pewnością wkrótce, któryś z tych mądrych ludzi
    uprzejmie pokaże właściwe rozwiązanie tego problemu. :-)