  • 1. Data: 2013-04-25 13:39:15
    Temat: [e-deklaracje] Znowu sukces!
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Wygląda na to, że skala sukcesu zabiła MinFin-owi system e-deklaracji.

    To tak uprzejmie informuję, jakby ktoś planował w ostatniej chwili
    "puścić" VAT-7*

    Piotrek

  • 2. Data: 2013-04-25 14:30:30
    Temat: Re: [e-deklaracje] Znowu sukces!
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-25 13:39:15 +0200, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> said:

    > Wygląda na to, że skala sukcesu zabiła MinFin-owi system e-deklaracji.

    Żadnego problemu z wysyłką nie było wczoraj.
    Może problem mają ci, którzy zwlekają?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-04-25 14:58:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-25 14:30, Bydlę wrote:
    > Żadnego problemu z wysyłką nie było wczoraj.
    > Może problem mają ci, którzy zwlekają?

    Może i tak być.

    W każdym razie jakieś 30 minut temu skończyła się "przerwa techniczna".

    Piotrek

  • 4. Data: 2013-04-25 15:10:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2013-04-25 14:58, Piotrek pisze:

    > Może i tak być.
    >
    > W każdym razie jakieś 30 minut temu skończyła się "przerwa techniczna".
    >
    > Piotrek

    A ja minutę temu wysłałem VAT-7 i poszło błyskawicznie :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 5. Data: 2013-04-25 17:18:57
    Od: a...@g...pl

    Piotrek wrote:

    > Wygląda na to, że skala sukcesu zabiła MinFin-owi system e-deklaracji.
    >
    > To tak uprzejmie informuję, jakby ktoś planował w ostatniej chwili
    > "puścić" VAT-7*

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-e-Deklaracji-
    Podatnicy-przegrzali-
    serwery-resortu-finansow-2814567.html

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2013-04-25 18:21:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wygląda na to, że skala sukcesu zabiła MinFin-owi system e-deklaracji.
    >
    > To tak uprzejmie informuję, jakby ktoś planował w ostatniej chwili
    > "puścić" VAT-7*

    Chwile nie działało i dośc szybko usuneli awarię.
    Ale panika sie zrobiła, bo jeszcze o 18 w TVN24 podawali, ze jest awaria :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 7. Data: 2013-05-21 19:26:23
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura>

    W dniu 25.04.2013 o 15:10 ajt <a...@u...com.pl> pisze:

    > A ja minutę temu wysłałem VAT-7 i poszło błyskawicznie :)

    Jakie wymogi obecnie odnośnie składania VAT-7 przez Internet?

    Dawniej trzeba było mieć podpis kwalifikowany. Czy obecnie wystarczy
    podpis poświadczony przez US? (czy jak się to tam zwie)

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 8. Data: 2013-05-21 19:45:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2013-05-21 19:26, Jaskiniowiec pisze:

    > Jakie wymogi obecnie odnośnie składania VAT-7 przez Internet?
    >
    > Dawniej trzeba było mieć podpis kwalifikowany. Czy obecnie wystarczy
    > podpis poświadczony przez US? (czy jak się to tam zwie)

    Tak samo jak z rocznym pitem, tzn. trzeba było wpisać kwotę z któregoś
    pola pitu za 2011 rok.
    Andrzej
    www.radom.ws