  • Data: 2004-02-26 13:04:29
    Temat: Re: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2004, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    >+ m...@b...polbox.com news:c1gfm8$mv0$1@nemesis.news.tpi.pl
    >+
    >+ > Tylko czy ja chcę się bawić w pozwy dla 400zł? Ja tylko chciałem mieć
    >+ > firmowy telefon i internet :-(
    >+
    >+ To nie trzeba bylo wybrac telekomuny

    Z hAmeryki spadłeś czy jesteś firmą która podejmie się dołączenia
    telefonu w przysłowiowej Koziej Wólce Mniejszej ?
    To tak jak na .prawo ktoś proponował "rozwiązanie problemu" w swoim
    miasteczku. Tylko nie wiedział że wszystkie studzienki w całej
    miejscowości są własnością TPSA i "ze względu na plany pojemność
    jest już wykorzystana" :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)