  • Data: 2005-01-31 21:53:54
    Temat: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się nie poddaję i napierdzielam w płatnika ... gdzie się da ...
    > Do Pani Wiktorow też chciałem napisać ... i chyba nawet napisałem ... ale
    > nie raczyła jokoś odpisać ... a nie użyłem ani jednego słowa ... potocznie
    > wulgaryzmem zwanego ...
    Ja też byłem grzeczny zawsze.

    > I nie dam sobie spokoju ... w końcu jak mi jest źle to mam się do tego
    > przyzwyczaić ?????
    Wydaje mi się że w tym przypadku tak.

    > PŁACĘ PIENIĄDZE, I WYMAGAM
    >
    > TO PROGRAM DLA MNIE, ZA MOJE PIENIĄDZE
    Widzisz i tu cały pies pogrzebany. Nie z twojej kieszeni to poszło. To
    znaczy ty nie masz faktury na zakup.
    Bo gdyby tak było pewnie byś zmienił dostawcę softu.
    A tu jak na razie nie masz wyboru.
    Ja niestety się poddałem bo szkoda mojego czasu i nerwów na wykazywanie
    błędów i proszenie o poprawki.
    > słowo "ja" należy rozumieć ogólnie
    No ja też bym sobie mógł parę rzeczy wymyślec coby pracę ułatwiło. Ale tego
    też nikt nie posłuchał.
    Więc po cholerę się denerować?
    Kilka lat prób wystarczy.

    PawełJ