    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Date: Tue, 1 Feb 2005 20:54:55 +0100

    > Tobie się wydaje, że wszystkie firmy są takie same? A co - Twoim
    > zdaniem - dzieje się w firmach zatrudniających setki pracowników?
    > Dodaj do tego skomplikowany system wynagradzania z dziesiątkami
    > składników...

    Człowieku .... no nie rób jaj ..... przecież to oczym my rozmawwiamy .....
    to nie jest program .... TO JEST IDIOTYCZNY EDYTOR SKŁADEK ....

    SIE znawowiłem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Romanie .... przecież to program księgowy wylicza wszystko ... to tam jest
    maaaaaaaaaaaaasa problemów .... na końcu następuje eksport do płacznika w
    odpowiednie miejsca ..... i kuniec ........ ale żeś teraz dał ciała .... a
    może Ty jesteś z ZUS ... albo Prokomu .... bo po wypowiedzi sądzę, że
    właśnie tak się znasz na działaniu tego programu ... jak oni :)))))

    i jeszcze jedno ......

    Zdziwiło mnie ostatnio to, że nasz wspólny kolega, szanowany zresztą ....
    PAWELJ..... zmienił front, Płacznik nagle mu się zaczął podobać ... jakieś
    szkolenia nam tutaj proponuje .... jest to dla mnie wysoce podejrzane ....
    muszę sprawdzić na tajnej liście ZUS ... czy Prokomu ... nie znajduje się
    nasz chyba już były towarzysz niedoli, czy przypadkiem nie zaczął pobierać
    apanaży od naszych wrogów ideologicznych, z zadaniem .. chwalić .... bez
    względu na jakość ... bo jakoś to będzie :))))))))))))))))))

    W końcu kiedyś też opublikują listę ZUS i Prokom i się wyda ... kto komu za
    ile :))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    .
    .
    .
    .
    ..

    .
    .
    .
    .

    ale teraz dałem hihihiihihihhiihihihihiihi

    PawełJ mam nadzieję, że Ty żart paniał :))))))

    i oczywiście:

    NIECH SZLAG TRAFI PŁATNIKA !!!!!!