  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 1 Feb 2005 21:13:46 +0100
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Niech szlag trafi Płatnika

    Hello fart,

    Tuesday, February 1, 2005, 8:54:55 PM, you wrote:

    > Człowieku .... no nie rób jaj ..... przecież to oczym my rozmawwiamy .....
    > to nie jest program .... TO JEST IDIOTYCZNY EDYTOR SKŁADEK ....

    Odnosiłem się do twierdzeń, które byłeś łaskaw wyciąć z kontekstu:
    ===8<===
    > Ja tam wole papierowo, na płatnika wolałem nie patrzeć.
    > Swoją droga nie wyobrażam sobie jak można "zakręcić"
    > taki program - przecież tam nie trzeba nic poza:
    > - dodaj/usuń ubezbieczonego
    > - wyślij to co zawsze.
    > Max 5 formatek, 2 godziny pracy. Na zaliczenie robiliśmy lepsze.
    ===8<===
    szczególnie tego 'wyślij to co zawsze'. A już próbowałem sobie
    wyobrazić 'zrobienie papierowo' kilkusetosobowej firmy - ilu ludzi i
    ile długopisów by zużyto i jak trzebaby rozbudować szpitale
    psychiatryczne...

    > SIE znawowiłem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Romanie .... przecież to program księgowy wylicza wszystko ... to tam jest
    > maaaaaaaaaaaaasa problemów .... na końcu następuje eksport do płacznika w
    > odpowiednie miejsca ..... i kuniec ........ ale żeś teraz dał ciała .... a
    > może Ty jesteś z ZUS ... albo Prokomu .... bo po wypowiedzi sądzę, że
    > właśnie tak się znasz na działaniu tego programu ... jak oni :)))))

    Wyobraź sobie, że jestem autorem programu płacowego, przeznaczonego
    dla dużych firm, użytkowanego już od ponad 15 lat, który przez te lata
    nigdy nie uległ awarii zagrażającej wypłacie. Pomyliłeś strony barykady.
    Sprawdź w góglach, kto i kiedy wymyślił następujące hasła:
    "Pogrom Płatnika"
    "Pogrom Prokomu programem każdego płatnika"
    Doskonale wiem kto/co, gdzie i kiedy liczy i jak liczy. Wiem, do czego
    służy Pogrom Płatnika i jak utrudnia życie nawet małym płatnikom,
    zatrudniającym tylko kilka osób. A teraz weź dużą firmę, samodzielnie
    wypłacającą zasiłki i pomnóż te kłopoty.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl