    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Date: Tue, 1 Feb 2005 21:31:16 +0100

    > jak trzebaby rozbudować szpitale
    > psychiatryczne...

    OK MASZ WYBACZONE
    :))))))

    > Wyobraź sobie, że jestem autorem programu płacowego, przeznaczonego
    > dla dużych firm, użytkowanego już od ponad 15 lat, który przez te lata
    > nigdy nie uległ awarii zagrażającej wypłacie.

    to Ty wiesz najlepiej ... jaki z Płacznika edytor .... chylę czoło za
    terminowość wprowadzanych zmian w Twoim programi .... bo niejaki Prokom to
    ma wszystko i tak w d00pie ... i nie aktualizuje programu, mimo zmian
    ustawowych ...... tobie tego nie wolno robić .... powieszą Cie za to ...

    > Pomyliłeś strony barykady.

    Zasmuceni, strwożeni, słuchacze zwątpili,
    Czy instrument niestrojny? czy się muzyk myli?
    Nie zmylił się mistrz taki! on umyślnie trąca
    Wciąż tę zdradziecką strunę, melodyję zmąca,
    Coraz głośniej targając akord rozdąsany,
    Przeciwko zgodzie tonów skonfederowany;
    Aż Klucznik pojął mistrza, zakrył ręką lica
    I krzyknął: "Znam! znam głos ten! to jest Targowica!"

    .
    .
    .

    .
    .
    .
    I nic nie będę sprawdzał .... mam prawo Ci wierzyć

    pozdrawiam
    fart