eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNieodpłatne przyjęcie iumowa użyczenia środka trwałego- stawka amortyzacji › Re: Nieodpłatne przyjęcie iumowa użyczenia środka trwałego- stawka amortyzacji
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieodpłatne przyjęcie iumowa użyczenia środka trwałego- stawka
    amortyzacji
    Date: Tue, 16 Sep 2008 21:23:24 +0200

    On Tue, 16 Sep 2008, Marek wrote:

    > Tu akurat spółka z o.o. Problem sprowadza się do tego, że i tak musze to
    > przyjąć wertoścą początkową i umorzeniem dotychczasowym (=nie netto, nie
    > wycena).

    Mi się wydaje, że za bardzo "cykasz" informacjami.
    Podajesz ich tak mało i wskazujących na tak szczególny przypadek,
    że IMO prędzej ktoś z piszących wprowadzi Cię w błąd niż dojdzie
    co za zdarzenie ma miejsce.
    Opis "stan na moment czytania tego posta" wcale nie wskazuje
    na nieodpłatne nabycie (art.16g.1.3) lecz prędzej np. na aport
    (art.16g.1.4), ale z kolei to stoi w sprzeczności do 1. postu
    i tytułu wątku.
    Na osobach prawnych znam się jak kot na kwaśnym mleku, ale IMVHO
    jak po ludzku nie napiszesz o co chodzi to nikt sam na to nie
    wpadnie, zadanie "co poeta miał na myśli" jest ZAWSZE trudne :|

    pzdr, Gotfryd