    From: Franka <z...@n...dojdzie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieopłacona faktura a rozliczenie
    Date: Tue, 18 Jan 2005 09:17:58 +0100

    On Mon, 17 Jan 2005 23:13:55 +0100, "bolo" <b...@n...irc.pl> wrote:

    >nie do kaca rozumiem
    >
    >ale polecam radce prawnegi i postepowanie nakazowe
    >

    >pozdrawiam
    >bolo

    dzięki, że się zainteresowaleś sprawą,
    na radce prawnego mnie nie stać, sama też prowadzę swoje rozliczenia
    finansowe.
    Jestem podwykonawcą, wykonuje projekty, wystawiam faktury dopiero
    wtedy, gdy inwestor sam otrzyma za moja pracę pieniadze od swojego
    zleceniodawcy i obiecuje, że zaplaci. Niestety, w zeszłym roku nie
    oplacił mi jednej - sporej jak dla mnie faktury i tu zaczęły się moje
    problemy z US. Rozliczyć musiałam ( może niepotrzebnie!???, ale jak
    tego uniknąć, czy mozna fakturę wycofać i w jaki sposób?) fakturę,
    podatek i VAT, a pieniędzy dostałam tylko ok.1/8 ....
    Teraz obawiam się podobnej sytuacji - powinnam wystawić fakturę, ale
    co zrobić, jeśli mi jej nie opłacą w terminie, lub zapłacą tylko
    zaliczkę? Jak ją rozliczać z US?
    pliiiiiz, pomóżcie....
    FrAnka
    mail: ruanna malpa os kropka pl