    From: Franka <z...@n...dojdzie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieopłacona faktura a rozliczenie
    Date: Tue, 18 Jan 2005 13:52:00 +0100

    On Tue, 18 Jan 2005 13:39:31 +0100, bo <a...@a...edu.pl> wrote:

    >Franka wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Maja, ale jest domniemanie, ze wiedza, co robia,
    >skoro sie za biznes zabraly (to nie zlosliwosc, tak jest).

    >To naprawde nikogo nie obchodzi.
    >Wczoraj nawet o tym pisalem innejmilej osobie, ktora niedostala
    >wynagrodzenia, ale pita dostala, ze ma wynagrodzenie.

    >No tak...

    >Ciezko jest. Sa rozne sposoby.
    >Ale teraz juz "po herbatce"
    >trzeba wyslac dluznikowi wezwanie do zaplaty i przygotowac sie na
    >najciezsze.
> [...]

    witaj, tzn. nie jest jeszcze "po herbatce". Jedną fakturę niestety do
    tej pory łykam jak żabę. Pisałam o tym powyżej, ale pokrótce -
    wystawiłam po uzgodnieniu z inwestorem fakturę, obiecał, że zapłaci,
    nie zaplacił, musiałam ją rozliczyć (podatek, VAT), zwróciłam się do
    US o rozłożenie na raty, na co uzyskałam zgodę (pomijam milczeniem
    ilość nerwów i spędzonego czasu w US, wezwania do NATYCHMIASTOWEJ
    zapłaty zaleglości itp....), inwestor płaci po troszku co miesiąc -
    pisząc - "rata" faktury....
    Powinnam teraz wystawić fakturę, za pracę już wykonaną i oddaną...,
    obawiam się podobnej sytuacji, jak mogę tego się ustrzec, nie stać
    mnie na kredytowanie instytucji - ani inwestora, ani US.
    pozdrawiam
    FrAnka
    mail: ruanna malpa os kropka pl