    From: Waldi <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nietypowy dylemat z opodatkowaniem w allegro
    Date: Thu, 08 Feb 2007 13:58:14 +0100

    On Thu, 8 Feb 2007 13:09:03 +0100, "olga" <o...@o...eu> wrote:

    >Jest wobec tego jakie inne wyjscie aby US sie do mnie nie przyczepil?
    >Nie chcialabym tracic zasilku.
    >
    >Olga

    Spisz prostą umowę ze swoim narzeczonym, w której po prostu oddajesz
    (przekazujesz) to konto jemu (jego firmie).
    Mozna też zrobić wariant ze sprzedażą, tj. nie oddałaś za darmo tylko
    sprzedałaś za dowolną kwotę. Choc moim zdaniem nie jest to konieczne.

    A może juz sporządziliście taka umowę za datą sprzed rozpoczęcia jego
    handlowej działalności :-) - tylko o niej zapomniałaś (tak byłoby
    najlepiej).

    Treść umowy - zupełnie prosta:
    Ja niżej podpisana Olga ... sprzedaje/oddaje moje konto .... (hasło,
    login) na Allegro panu/firmie XXX za kwotę YYY z dniem ZZZ.
    Wszelkie prawa i obowiązki przejmuje nabywca.
    Od dnia ZZZ nabywca ponosi odpowiedzialność za wykorzystywanie ww.
    konta i jednocześnie zobowiązuje sie do zmiany i niewykorzystywania
    moich danych personalnych na które zostało założone konto
    (skoro piszesz, że firma wystawia rachunki na siebie, tzn. nie ty nie
    widniejesz na dokumentach handlowych).

    Pozdrawiam,
    Waldi