  • 1. Data: 2002-09-06 16:09:21
    Temat: Nieuczciwy pracodawca a składki ZUS
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Czy jest jakas mozliwośc sprawdzenia czy były pracodawca odprowadził zaległe
    składki ZUS i podatek do urzędu skarbowego?

  • 2. Data: 2002-09-06 16:50:57
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca a składki ZUS
    Od: "Matrix-w" <w...@d...pl>

    Witam grupę !
    Z tego co się orientuję to w każdym momencie możesz zażądać od pracodawcy okazania
    dowodów wpłat. Pyza tym co jakiś czas powinieneś dostać zusowy raport
    ubezpieczeniowy od pracodawcy. Poza tym ale to już zgaduje - w samym zusie takie
    info powinno być dostępne ad hoc.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-07 07:21:30
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Musisz w Oddziale (Insoektoracie ) ZUS do którego przynależy Twój pracodawca
    złożyć pismo z danymi pracodawcy oraz swoimi kierowane do Wydziału
    Ubezpieczeń i Składek z pytaniem o wysokość kwoty ubezpieczenia oraz czasu
    kiedy zostałeś ubezpieczony.
    ŁK

  • 4. Data: 2002-09-07 09:55:36
    Od: "sebart" <s...@p...com>

    ja dostaje co miesiac ZUS RMUA
    gdzie jest podpis i pieczec firmy

    nie wiem czy to wystarczajacy dowod na to ze firma skladki odprowadzila.

    a tak a propos to czy pracodawca musi dawac RMUA pracownikom co miesiac
    jesli wszystkie te dane są na "pasku"

    s.

  • 5. Data: 2002-09-07 21:05:21
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    Nie ma obowiązku informowac na RMUA ale ma obowiązek informować, może npisać
    na kartce lub na pasku, ale informacje pwinien przekazac