    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niezapłacony vat w wyniku działania pełnomocnika..
    Date: Mon, 20 Jun 2005 07:40:16 +0200

    On Thu, 16 Jun 2005, andrzej wrote:

    >+ W tym momencie to ja to wszystko muszę zapłacić, tylko że nie będę w stanie
    >+ tego uczynić. bo niemam skąd. W domu (mieszkam z zoną i synkiem) pracuję tylko
    >+ ja a do tego spłacamy kredyty, mieszkaniowy itp.

    Czekaj: jak mieszkaniowy... to komornik będzie miał co wziąć. Bo to
    znaczy że masz mieszkanie...

    >+ Wiem że dług wobec us będzie strasznie szybko powiększał się o odsetki i koszty,

    >+ jestem w kropce i zdeterminowany aby cokolwiek zrobić, żeby to załatwić.

    Z pomysłów - to poczytanie o ugodzie z US o rozłożeniu długu na raty.
    O ile doradcą nie jestem i szczegółów ci nie zapodam, to o ile pamiętam
    z komentarzy zaletą jest (dodatkowo) obniżenie odsetek o połowę,
    oczywiście pod warunkiem spłacania zgodnie z harmonogramem.
    Nie wiem czy z guglem się zapoznałeś, tabelkę wypełnia się tak:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=roz%
    C5%82o%C5%BCenie+d%C5%82ugu+group:*.podatki&num=100&
    hl=pl&safe=off
    ...czy:
    http://groups.google.pl/groups?num=100&hl=pl&lr=&saf
    e=off&q=uk%C5%82ad+US+group%3A*.podatki

    ...i za którym razem coś trafiasz: jak widzisz o szczegółowy opis "układu"
    dość trudno, ale coś takiego funkcjonuje.
    Z "drugiego wypełnienia tabelki":
    http://groups.google.pl/groups?selm=bku52n%248l9%241
    %40atlantis.news.tpi.pl

    >+ Ciekaw jestem co to jest to "firmanctwo" i czy taka sprawa mogłaby tu
    cokolwiek
    >+ pomóc, mam na myśli czy ułatwia to coś pokrzywdzonemu.

    Czy ty czytasz posty ? Powyższy tekst napisałeś ponad 12 godzin po moim
    komentarzu - nie wspominając o konieczności wypełnienia stosownego
    miejsca tabelki z linku wyżej tekstem "firmanctwo firmanctwa"...
    Już ci pisali że firmanctwo to *PRZESTĘPSTWO*.

    >+ Powiem szczerze, ze czuję sie przez Ojca wykorzystany i pokrzywdzony

    ...co rozumiemy :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)