  • Data: 2003-02-17 21:27:42
    Temat: Re: Niezłożona deklaracja ZUS - co grozi
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ukarze! Miej litość .. Ukarze! Nie ukara!
    > Twój post przeczytała spora grupa osób. Teraz juz wszyscy wiedza że nie
    > znasz gramatyki.
    > A to nie jest grupa o pokemonach, jakis standard obowiązuje...

    I święta racja, że nie o pokemonach.
    I święta racja, że spora grupa osób wie...
    Tyle, że za bardzo mnie to nie martwi, bo ja faktycznie z gramatyki byłem i
    jestem noga.
    Myślę, że każdy zorientował się o co mi chodziło.

    I jedyne co mi pozostaje to spróbować się poprawić na przyszłość, a urażone
    oczy czytelników przeprosić.

    Pozdrawiam
    PawełJ