  • Data: 2009-01-11 16:22:45
    Temat: Re: Nip europejski VAT UE
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-11, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Masz jakiś trefny program albo druk, kiedyś też szukałem

    To znajdź w sieci druk który ma kolumnę "nie podlega". ;)

    > czegoś co ma NP, ale nie znalazłem nic sensownego i wybrałem OO :-)

    No właśnie ja w OO to robię teraz (faktury zresztą też), ale marzy
    mi się jakiś program, tak żebym nie musiał tworzyć sobie makr,
    czy pisać wszystkiego ręcznie. :)

    Naprawdę nie ma programu, który potrafiłby poprawnie wystawiać
    faktury zaliczkowe, końcowe, zagraniczne (z podatkiem płaconym
    przez płatnika) i do tego z poprawną ewidencją? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl