    From: Izabela Kopij <i...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i mi sie zachciało ... ZUS, OFE, emerytura
    Date: Wed, 21 Jul 2004 12:29:25 +0200

    SeBo wrote:

    > Witam,
    >
    > Postanowiłem, że zweryfikuję moje składki emerytalne i rentowe.
    > Zrobiłem sobie wyciąg z wpłat przez ZUS na II i I filar.
    > Porównałem to z kwotami z RMUA w tym okresie i generalnie nic mi się nie
    > zgadza.
    > Powiem szczerze bardzo mi się nie zgadza.
    > Tyle historyjka ....
    > Teraz pytanie. Jeśli mam kwotę jaka wpłynęła na konto w OFE (X_OFE) oraz
    > mam z RMUA dwie kwoty: składka emerytalna pracownika (Y) i składka
    > emerytalna
    > pracodawcy (Z)
> [...]

    a co ja mam powiedziec? Pierwsza skladka wplynela w lutym 1999 roku,
    nastepne marzec - wrzesien 2003, mam pustki na koncie, a zus ciagle szuka
    skladek, bo nie moze ich znalezc...
    Swoja droga, jesli skladki sie nie znajda moze zlozyc pozew przeciwko ZUS?
    Jakos nie wierze, ze skladki sie odnajda, a jesli by sie nie odnalazly to
    bedzie to zwykla kradziez, albo przynajmniej zaniedbanie obowiazkow, czy
    jak to sie tam zwie...

    Iza