    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i się wyjaśniło z kasami
    Date: Sat, 11 Feb 2006 12:02:38 GMT

    news:dskic4$9ff$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?typ=news&dzial=153
    &id=51827

    > Wyrazy współczucia dla tych, którzy spanikowali i kasy kupili.
    > Teraz to już nie uciekniecie od klikania, stresów "o kurna,
    > zapomniałem zrobić raportu dobowego!!!", przeglądów itd. :)
    > --
    > Samotnik

    Witam:)
    "11 lutego przedstawione zostaną założenia zmiany ustawy o podatku od
    towarów i usług realizującej nową politykę w zakresie ewidencji sprzedaży
    ograniczającą zakres obowiązku stosowania kas fiskalnych. "to znaczy ,że
    będzie większa grupa podatników nie mająca obowiązku ewidencji za pomocaą
    kas?czy znowu czegoś nie rozumiem?
    pozdrawiam ania