  • 1. Data: 2006-02-11 11:38:44
    Temat: No i się wyjaśniło z kasami
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?typ=news&dzial=153
    &id=51827

    Wyrazy współczucia dla tych, którzy spanikowali i kasy kupili.
    Teraz to już nie uciekniecie od klikania, stresów "o kurna,
    zapomniałem zrobić raportu dobowego!!!", przeglądów itd. :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-02-11 12:02:38
    Temat: Re: No i się wyjaśniło z kasami
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]
    > Teraz to już nie uciekniecie od klikania, stresów "o kurna,
    > zapomniałem zrobić raportu dobowego!!!", przeglądów itd. :)

    Witam:)
    "11 lutego przedstawione zostaną założenia zmiany ustawy o podatku od
    towarów i usług realizującej nową politykę w zakresie ewidencji sprzedaży
    ograniczającą zakres obowiązku stosowania kas fiskalnych. "to znaczy ,że
    będzie większa grupa podatników nie mająca obowiązku ewidencji za pomocaą
    kas?czy znowu czegoś nie rozumiem?
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2006-02-11 12:47:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@N...alpha.net.pl> napisal(a):

> [...]
    > będzie większa grupa podatników nie mająca obowiązku ewidencji za pomocaą

    Słuchałem samej końcówki konferencji, więc przekaz dotarł do mnie
    jedynie szczątkowy, wnioskowany z pytań dziennikarzy, ale coś tam
    było, że niby kasy dopiero od 35 tys. Euro mają być (?). NO i poprawią
    rozporządzenie tak, żeby rozpoczynający w 2005 nie musieli mieć teraz
    kas. Kto kupił ten trąba.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 4. Data: 2006-02-11 18:11:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota 11 luty 2006 13:47, gdy Samotnik napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > było, że niby kasy dopiero od 35 tys. Euro mają być (?). NO i poprawią
    > rozporządzenie tak, żeby rozpoczynający w 2005 nie musieli mieć teraz
    > kas. Kto kupił ten trąba.

    I to się nazywa propaganda :) Rząd wydał z siebie ujowe coś, ale teraz rząd
    jest fajny i łaskawy, bo łaskawie zmieni (abo i nie), a be są podatnicy, co
    kupili kasy nie chcąc łamać prawa....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2006-02-11 21:00:46
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest fajny i łaskawy, bo łaskawie zmieni (abo i nie), a be są podatnicy, co

    Ot i całe stanowienie prawa w najjaśniejszej. Kilkanaście lat temu była podobna
    afera z tzw. " popiwkiem " czyli podatkiem od podnadnormatywnego wzrostu
    wynagrodzeń. Pracowałem wtedy jeszcze w spólce no i stało się. Przerżnęli smy
    fundusz płac o grubą kasę. US kilka razy się upomniał a potem przyszła amnestia
    podatkowa i umorzyli. Czyli ten kto stara się wywiązać z obowiązków wychodzi na
    frajera, tak wtedy jak i teraz. Od dawna twierdzę że nadgorliwość jest gorsza
    od faszyzmu.

  • 6. Data: 2006-02-13 14:50:11
    Od: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5045.00000174.43ee507d@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > wychodzi na
    > frajera, tak wtedy jak i teraz. Od dawna twierdzę że nadgorliwość jest

    A ja jestem w tej durnej sytuacji, że szybko kazałam założyć klientowi kasę
    fiskalną tj.
    od 10 lutego (bo jeszcze nie miał sprzedaży na rzecz osób fizycznych w tym
    roku). Gość
    się nagimnastykował, w jeden dzień wszystko załatwił a teraz się okazuje, że
    być może
    wcale nie musiał. I jak tu wiarygodnie informować ludzi??
    Nie chcę, żeby wyszło na reklamę ale jutro w tej sprawie będzie
    audycja w Zetce i mam nadzieję, że Pani Sobocińska powie coś konkretnego. Co
    to za
    kraj, żeby o takich rzeczach trzeba było dowiadywać się z konferencji
    prasowej albo
    z interwencji w radio??

    Pozdrawiam,
    A.