    From: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i się wyjaśniło z kasami
    Date: Mon, 13 Feb 2006 15:50:11 +0100

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5045.00000174.43ee507d@newsgate.onet.pl...

    > Ot i całe stanowienie prawa w najjaśniejszej. Kilkanaście lat temu była
    > podobna
    > afera z tzw. " popiwkiem " czyli podatkiem od podnadnormatywnego wzrostu
    > wynagrodzeń. Pracowałem wtedy jeszcze w spólce no i stało się. Przerżnęli
    > smy
    > fundusz płac o grubą kasę. US kilka razy się upomniał a potem przyszła
    > amnestia
    > podatkowa i umorzyli. Czyli ten kto stara się wywiązać z obowiązków
    > wychodzi na
    > frajera, tak wtedy jak i teraz. Od dawna twierdzę że nadgorliwość jest
> [...]

    A ja jestem w tej durnej sytuacji, że szybko kazałam założyć klientowi kasę
    fiskalną tj.
    od 10 lutego (bo jeszcze nie miał sprzedaży na rzecz osób fizycznych w tym
    roku). Gość
    się nagimnastykował, w jeden dzień wszystko załatwił a teraz się okazuje, że
    być może
    wcale nie musiał. I jak tu wiarygodnie informować ludzi??
    Nie chcę, żeby wyszło na reklamę ale jutro w tej sprawie będzie
    audycja w Zetce i mam nadzieję, że Pani Sobocińska powie coś konkretnego. Co
    to za
    kraj, żeby o takich rzeczach trzeba było dowiadywać się z konferencji
    prasowej albo
    z interwencji w radio??

    Pozdrawiam,
    A.