  • Data: 2008-02-27 18:24:09
    Temat: Re: Nowa działalność - usługi informatyczne
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-02-2008 o 19:21:15 m_kola <m...@g...com> napisał(a):

    > Witam!
    > Jestem zatrudniony na umowę o pracę a jednocześnie chcę założyć DG
    > usługi informatyczne.
    > Mam na myśli szeroko rozumiane jak:
    > - usługi (tworzenie stron www i utrzymanie, tworzenie grafiki itp),
    > - sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego,
    > - sprzedaż materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery),
    > - sprzedaż oprogramowania itp
    > Zależy mi na możliwości wystawiania fv vat a jednocześnie liczę się z
    > możliwością posiadania klientów w postaci osób fizycznych.
    > Moje pytania brzmią:
    > - jakie PKiWU wybrać,

    Raczej PKD - na pewno wpisz sobie 72.X, co do sprzedaży to pewnie jakieś
    32.x
    czy coś wokoło, a najlepiej to wpisz połowe klasyfikacj PKD żeby nie musieć
    potem aktualizować wpisuw :)

    > - jak się do tego wszystkiego ma kasa fiskalna

    Przy sprzedaży dla zwykłych ludzików to pewnie wpadniesz szybciutko -
    pierwsza sprzedaż
    programu na CD i jesteś kasmanem.

    > - jaką formę rozliczenia najlepiej wybrać?

    Brak danych, sam musisz sobie przeliczyć czy ryczałt się opłaci.

    pozdr,
    tommyz