  • 1. Data: 2003-10-09 10:13:54
    Temat: Nowa przynależność US dla dużych podmiotów
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    podobno do 15 października trzeba duże podmioty przerejestrować do
    nowych urzędów skarbowych.
    Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś konkrety na ten temat ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-10-09 10:27:42
    Temat: Re: Nowa przynależność US dla dużych podmiotów
    Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@n...pl>

    > Witam !
    >
    > podobno do 15 października trzeba duże podmioty przerejestrować do
    > nowych urzędów skarbowych.
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś konkrety na ten temat ?

    Wszystkie duże z Mazowsza do Trzeciego Urzędu Skarbowego w Radomiu...

  • 3. Data: 2003-10-09 10:39:50
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > podobno do 15 października trzeba duże podmioty przerejestrować do
    > nowych urzędów skarbowych.
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś konkrety na ten temat ?
    ---------------------------------------
    Proponuje poczytaj ze strony MF :
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?typ=news&dzial
    =153&id=25870
    Wiola

  • 4. Data: 2003-10-09 10:44:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2003, Lipas wrote:

> [...]
    >+ nowych urzędów skarbowych.
    >+ Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś konkrety na ten temat ?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031007/e
    konomia/ekonomia_a_17.html

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-10-09 12:20:28
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > podobno do 15 października trzeba duże podmioty przerejestrować do
    > nowych urzędów skarbowych.
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś konkrety na ten temat ?

    ja słyszałem że tworzenie US dla dużych podmiotów zostało wstrzymane z uwagi
    na dziurę budżetową ....

  • 6. Data: 2003-10-09 13:15:37
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Slayer,

    W Twoim liście datowanym 9 października 2003 (14:20:28) można przeczytać:

    S> ja słyszałem że tworzenie US dla dużych podmiotów zostało wstrzymane z uwagi
    S> na dziurę budżetowš ....

    ale zarejestrować w swoim urzędzie jako duży podatnik trzeba

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 7. Data: 2003-10-09 13:16:12
    Temat: Re: Nowa przynależno?ć US dla dużych podmiotów
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > podobno do 15 paŸdziernika trzeba duże podmioty przerejestrować do
    > nowych urzędów skarbowych.
    > Czy ktoœ mógłby mi wskazać jakieœ konkrety na ten temat ?

    Konkrety są takie, że sk...... każą niektórym podmiotom zarejestrować się do
    urzędów które jeszcze nie mają siedziby na drukach których wzór jest podany
    przez rozporządzenie które jeszcze nie obowiazuje, ba - które jeszcze nie
    zostało nawet opublikowane.

  • 8. Data: 2003-10-09 14:07:20
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "/slawek.d"
> [...]
    podany
    > przez rozporządzenie które jeszcze nie obowiazuje, ba - które jeszcze nie
    Kogoś tu ponosi chyba ? A przeciez to jest noramlność w naszym kraju .
    Wiola