  • 1. Data: 2003-10-09 08:48:39
    Temat: Nowy płatnik ?
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    Czy przed zainstalowaniem nowego płatnika trzeba odinstalować starego?
    W jaki sposób zaimportować stare dane?
    W instrukcji którą pobieżnie przejzałem nic nie pisze na temat
    odinstalowywania starego płatnika, znalazłem tylko informacje, że nowy
    płatnik domyślnie instaluje się w innym miejscu niż stary.
    Czy już teraz trzeba wysyłać ZUS DRA z nowego płatnika?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-10-09 09:05:31
    Temat: Re: Nowy płatnik ?
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Absolutnie nie wycinaj starego płatnika !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zainstaluj nowego. On nie pokryje sie na starym tylko będziesz mieć starego
    i nowego.
    W nowym jest instrukcja (na płycie) 330 stron. Jak już wgrasz nowego
    płatnika, to go zamknij i otwórz ponownie. Przy każdym otwieraniu będzie Ci
    się pytał o hasło administratora. (Kretyni wymyślili, że hasło będziesz
    musiał zmieniać co miesiąć !!!)Potem poczytaj instrukcję jak zaimportować
    stare dokumenty. Najlepiej to zrobić przez zasilanie inicjalne. Jeśli w
    starym dokumenty przesyłałeś internetem to wybież opcję wysyłka
    automatyczna (nie będziesz musieć szukać potwierdzenia w internecie).
    Jak już wszystko przejdziesz pomyślnie. to robiąc nowy dokument np
    rozliczenie za nowy miesiąc. masz 2 sposoby . 1 to twórz z innego m-ca i
    wtedy tylko zmieniasz datę i koniec, albo w nowym zestawie musisz zaznaczyć
    dla kogo chcesz zrobić deklaracje. Ale to już więćej roboty a efekt ten sam.
    Powodzenia Halina

  • 3. Data: 2003-10-09 15:53:09
    Temat: Odp: Nowy płatnik ?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Czy już teraz trzeba wysyłać ZUS DRA z nowego płatnika?

    Komunikat ze strony http://www.zus.gov.pl/k030930.htm

    Departament Obsługi Klientów
    Warszawa, dn. 30.09.2003 r.

    Komunikat dla płatników składek
    Departament Obsługi Klientów uprzejmie informuje, że
    płatnicy składek mogą przy sporządzaniu i wysyłaniu
    dokumentów rozliczeniowych za wrzesień br. wykorzystywać
    dotychczasowe programy "PŁATNIK" wersja 4.01.001 i
    "PŁATNIK - PRZEKAZ ELEKTRONICZNY" wersja 2.03.005.

    Hania

  • 4. Data: 2003-10-09 16:37:35
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy już teraz trzeba wysyłać ZUS DRA z nowego płatnika?

    > dokumentów rozliczeniowych za wrzesień br. wykorzystywać
    > dotychczasowe programy "PŁATNIK" wersja 4.01.001 i
    > "PŁATNIK - PRZEKAZ ELEKTRONICZNY" wersja 2.03.005.

    Hania, nie czytasz własnego tekstu ?

    Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2003-10-10 08:11:42
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Ci
    > się pytał o hasło administratora. (Kretyni wymyślili, że hasło będziesz

    Ustaw date na rok 2019, uruchom platnika, zmien haslo, zamknij, przywroc
    date i masz spokoj na wieki.
    Jeszcze [pod adminem mozesz pozmieniac hasla userom (oczywiscie przy
    wyprzedzonej dacie) i tez maja spokoj.

  • 6. Data: 2003-10-10 10:58:13
    Temat: wKF: Nowy płatnik ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Jano wrote:

    >+ Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> [...]
    [...]
    >+ Ustaw date na rok 2019, uruchom platnika, zmien haslo, zamknij, przywroc
    >+ date i masz spokoj na wieki.

    Zakładasz że nie dożyje ???

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2003-10-13 06:29:13
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości > >+ Ustaw date na rok 2019, uruchom platnika, zmien haslo,
    zamknij, przywroc

    > Zakładasz że nie dożyje ???

    Ty czy platnik. Co doCiebie dobrze Ci zycze a jesli masz takie dobre
    zdanie o platniku to ustaw rok na 3000.

    Pozdrowka
    Janusz Sklorz

    PS. Pozdrow w firmie Bogusia i juz niepracujacego u Was Adama.
    jsklorz[malpa]kwsa.pl