  • 1. Data: 2004-03-31 13:31:51
    Temat: Nowe wysokosci skladek na ZUS od nowego roku...
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    ... przyjal wczoraj nasz rzad.
    Od 60 do 180% postawy z krokiem co 15 %.
    180% dla "bogaczy" o miesiecznym przychodzie...az ok. 3700!!!

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-31 14:06:43
    Temat: Re: Nowe wysokosci skladek na ZUS od nowego roku...
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ... przyjal wczoraj nasz rzad.
    > Od 60 do 180% postawy z krokiem co 15 %.
    > 180% dla "bogaczy" o miesiecznym przychodzie...az ok. 3700!!!

    Mam nadzieję, że dochodzie.
    :-)

    A czy może jakiś link do strony jest?

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2004-03-31 14:57:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam nadzieję, że dochodzie.
    > :-)

    Co z tego, że dochodzie?
    Zakładając DOCHÓD rzędu nawet 50 tys rocznie
    (do opodatkowania) mamy
    około 10 tys podatku.
    Na życie zostaje 40 tys/rok
    czyli 3300zł/m-c czasami
    czasem jest to na 4 osoby.
    825 zł na osobę - to jest zamożność wg Hausnera.
    Po zmianach będzie
    (składka 2000zł/mc większa)
    dochód do opodatkowania 26 tys-
    podatek ok 5200 - zostaje ok 20tys
    czyli1666zł/m-c na 4 osoby
    czyli 416 zł/osobomiesiąc.
    Chyba w opiece społecznej dadzą więcej?
    (zakładając, że płacone były składki
    ok 1000zł/m-c - po 500 od dorosłej osoby)

    Ale za to obniżyliśmy podatki :-)

    Coś mi się wydaje, że ode mnie
    Hauser nie zobaczy tych składek,
    bo działalność będzie nieopłacalna.

    Za to ktoś będzie płacił na mnie
    przez pół roku zasiłek, a potem pójdę
    żebrać pod sejm.

    PS
    Chętnie wezmę udział w marszu
    protestacyjnym :-)

  • 4. Data: 2004-03-31 20:28:41
    Od: Mariusz <m...@n...pl>

    Użytkownik cef napisał:
> [...]
    > Chyba w opiece społecznej dadzą więcej?
    > (zakładając, że płacone były składki
    > ok 1000zł/m-c - po 500 od dorosłej osoby)

    Wlasnie o takie "bogactwo" mi chodzilo!
    Mariusz

  • 5. Data: 2004-04-01 05:34:27
    Od: "SJ" <k...@p...onet.pl>

    > PS
    > Chętnie wezmę udział w marszu
    > protestacyjnym :-)

    Coś chyba szykuje się na 5 kwietnia.

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20040331/6
    1519/?p=newsl

    SJ

  • 6. Data: 2004-04-01 19:42:28
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chyba w opiece społecznej dadzą więcej?
    > (zakładając, że płacone były składki
    > ok 1000zł/m-c - po 500 od dorosłej osoby)

    Dokladnie tak ja to widze!!!
    Wrecz cudowne rozwiazania i perspektywy dla rozwoju firm, zmiejszania sie
    bezrobocia i przyspieszania gospodarki....
    BRAWO!!!
    Mnie tez rozbawil termin "bogacze" bo o ile ktos ma dochod na poziomie 3700
    na miesiac to moze i jest zamozniejszy od tego co ma 824/miesiac ale po
    oplaceniu rewelacyjnych skladek to zrowna sie poziomemprawie z
    najbiedniejszym a to wlasnie klasa srednia i najzamozniejsza tworzy miejsca
    pracy i wskazniki w gospodarce...
    Ja to bym takim co maja miesiecznie 3700 zl pozwolil zarabiac dalej, niech
    kupia z 2 lub 3 samochody w przyszlosci i wlasnie to da miejsca pracy i
    rozwoj gospodarki ale po co, rzad wie lepiej...
    Sam ostatnio zaczalem zarabiac troche lepiej, wlasnie okolo 4tys/miesiac i
    wlasnie mialem zaczac inwestowac w moja firme, kupic maszyny, itd ale z
    dochodem na poziomie o polowe mnmiejszym to nie uda mi sie tego zrobic, w
    kazdym razie nie tak szybko...Rewelacja!!!!

    pozdrawiam grupe,

    Rafal

  • 7. Data: 2004-04-01 20:28:26
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > ... przyjal wczoraj nasz rzad.
    > Od 60 do 180% postawy z krokiem co 15 %.
    > 180% dla "bogaczy" o miesiecznym przychodzie...az ok. 3700!!!

    Tym razem szybko zaczęli schładzać tę gospodarkę.
    Tomek

  • 8. Data: 2004-04-01 21:03:42
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ... przyjal wczoraj nasz rzad.
    > Od 60 do 180% postawy z krokiem co 15 %.
    > 180% dla "bogaczy" o miesiecznym przychodzie...az ok. 3700!!!

    Sluchajcie, naprawde nie ma sensu sie nad tym rozwodzic. Przeciez i tak
    wiadomo, ze to pozostanie "na papierze" o ile w ogole, bo jakos nie
    bardzo mi sie chce wierzyc aby to zostalo zrealizowane. Nikt
    dostatecznie inteligentny tak czy inaczej tego zwiekszonego haraczu
    raczej nie zaplaci.

    marekz

  • 9. Data: 2004-04-01 21:19:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MarekZ,

> [...]
    > bardzo mi sie chce wierzyc aby to zostalo zrealizowane. Nikt
    > dostatecznie inteligentny tak czy inaczej tego zwiekszonego haraczu

    _Pracownicy_ taki haracz płacą i nie mają jakiejkolwiek możliwości
    jego uniknięcia. Naprawdę chętnie płaciłbym tak jak obecni
    przedsiębiorcy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-04-01 21:37:04
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    > Od 60 do 180% postawy z krokiem co 15 %.
    > 180% dla "bogaczy" o miesiecznym przychodzie...az ok. 3700!!!

    W Polsce IDIOTYZM KWITNIE.