  • 1. Data: 2004-03-31 10:09:09
    Temat: odliczenie przyrzadu
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    Czy lekarz zatrudniony na umowe o prace moze odliczyc np.otoskop? Na logike
    wydaje mi sie ze tak, ale jest jakies rozporzadzenie ministra z lista
    przyrzadow i pomocy naukowych i tam chyba tego nie ma :-(
    Adam

  • 2. Data: 2004-03-31 12:43:05
    Temat: Re: odliczenie przyrzadu
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wydaje mi sie ze tak, ale jest jakies rozporzadzenie ministra z lista
    > przyrzadow i pomocy naukowych i tam chyba tego nie ma :-(

    sam sobie odpowiedziałeś.
    Nie ma na liście, nie można odliczyć.

  • 3. Data: 2004-03-31 13:00:15
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > logike
    > >
    > sam sobie odpowiedziałeś.
    > Nie ma na liście, nie można odliczyć.
    no chcialbym sie upewnic, a mozesz podac link do tego rozporzadzenia bo mi
    gdzie zaginal :-(

  • 4. Data: 2004-03-31 13:30:43
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    > no chcialbym sie upewnic, a mozesz podac link do tego rozporzadzenia bo mi
    > gdzie zaginal :-(

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=941160&position=4

    tu znajdziesz numer DzU na dole artykułu.
    nie wiem, tylko, czy nie pojawił się nowszy, ale chyba nie.