  • Data: 2003-02-02 14:36:53
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b1j5vg$ovq$1@news.tpi.pl...

    > Nie, bez przesady ale istniejące np. w DRA funkcje "sumuj" i "wylicz" (no
    i także "weryfikuj") do czegoś zobowiazuje.
    Nie wiem co masz na myśli, ale wg mnie te przyciski działają ok.

    > A juz doprawdy nie rozumiem dlaczego w nowej wersji płatnika, po
    wprowadzeniu w III 0.4 w moim przypadku 1.93% ubezp. wypadkowego
    > nie pojawia sie ta wartość w Aplikacja/Opcje/Parametry (jest nadal 1,62%
    do grudnia 2002) skoro program uwzglęnił zmiane w składce
    > na u. zdrowotne do 8 %.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Sark

    Zus założył, że w tej wersji płatnika dane o wypadkowym pobierane będą z DRA
    a nie z parametrów.
    I to akurat jest wygodne, jeżeli program ma obsługiwać kilku płatników z
    różnymi procentami na wypadkowe
    PawełJ