  • Data: 2020-04-22 21:41:42
    Temat: Re: Nowy pracownik a zwolnienie z ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale jaka postojówke?

    Postojowe. Jeśli przychód firmy miesiąc do miesiąca spadł
    o co najmniej 15%. (przychód zakładu fryzjerskiego przykładowo)

    > Jak cały czas pracuje to raczej postojówki nie bede brał.
    > cos przegapiłem? Lepiej przestac pracowac i brac kase? :)

    > Zupełnie nie znam tematu.

    Chyba jednak nie mam racji z 300% -- byłem zmęczony, gdy
    sprawdzałem, czy naprawdę przez jakiś czas 300% normy nie
    było w postojówce?...

    ZUSowa informacja potwierdziła telefonicznie tę likwidację.

    Teraz, próbując wnioskowania, najpierw dostałem zielone
    światło ;) od ZUS, ale później (już po zapisaniu wniosku)
    zbyt duży przychód został po prostu pominięty...

    --