  • Data: 2002-04-14 15:53:55
    Temat: Re: Numer konta
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest mi to średnio obojętne. Kazali złożyć NIP-B - składam NIP-B.
    Naprawdę
    > mam ciekawsze zajęcia (choćby pisanie do Was ;-) niż wypisywanie
    > czterostronicowego NIPa - i co też mam w nim wszyskto wypisać?
    Paranoja.

    > K. Kowalski

    Ale to może (jak słusznie zauważa Maddy) nie wystarczyć.
    A może "każą" tak robić specjalnie, żeby potem
    ciach go:.....Kto wbrew obowiązkom określonym
    w artykule chyba 13 nie dokonuje zawiadomień określonych ...ble, ble
    albo wbrew obowiązkowi określonemu ...... nie dokonuje zgłoszenia,
    o którym mowa w tym przepisie, podlega karze grzywny do 3.000
    złotych.

    CEZ