  • Data: 2018-09-22 00:39:00
    Temat: Re: OFE bis? - PPK
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu kilka osób będzie zarabiało na administrowaniu tym i tyle.
    > Przy czym projekt, jak projekt,

    tylko nie za bardzo widzę logikę w tym
    > dopisywaniu co cztery lata osób, które zrezygnowały.

    ?? jak Ci się życiu nazbiera tyle spraw do codziennego załatwiania, że
    "odpuścisz", to pieniążki zaczną wpadać na konto PPK.
    Komuś bardzo zależy na "trosce" o Polaków. A plotka o emeryturze
    gwarantowanej coś tam 1000zł przestała być nawet plotką. Teraz jest
    prima uzasadnienie - nie zbierałeś?, wypisałeś się - czego chcesz!
    Nie wiem po co to w ogóle mam tłumaczyć, chyba że to prowokacja a ja
    daję się wciągnąć.