  • Data: 2007-08-27 17:43:18
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    t...@o...pl w <news:op.txmruxp9ipkhj4@unk>:

    > Mi chodzi tylko o to, że skoro własnoręczną autoryzację ustawa
    > przewiduje dla wybrańców, to znaczy że szare myszki nie mogą sobie
    > autoryzować wydruku.

    To może ja zacytuję całość i kilka podkreśleń zrobię:

    <q>
    5. Adwokat, radca prawny, doradca podatkowy oraz rzecznik patentowy mogą
    składać w sądzie, organie administracji rządowej lub samorządowej albo
    podmiocie, o którym mowa w art. 1 ust. 2, uwierzytelnioną przez siebie
    kopię dowodu zapłaty opłaty skarbowej od dokumentu stwierdzającego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    udzielenie im pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    kopii.
    ^^^^^^

    Sąd, organ administracji rządowej lub samorządowej albo podmiot, o
    którym mowa w art. 1 ust. 2, może, w razie wątpliwości, żądać przedłożenia
    oryginału dowodu zapłaty.
    </q>

    Czyli jeśli idą ze *swoją* sprawą to już, wg tego co napisałeś, nie mogą?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]