    From: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Faktura pro forma - ?
    Date: Sun, 4 Mar 2007 20:29:27 +0100

    > Dla wystawienia faktury nie ma znaczenia to, ze jest osoba niepelnoletnia,
    > tylko to, ze nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej. Dlatego nie musi
    > mowic klientowi ile ma lat, tylko ze nie prowadzi dzialalnosci i moze
    > podpisac z zamawiajacym umowe o dzielo, a nie wystawi faktury.
    > a.

    Trochę OT, ale:
    1. fakturę VAT może też wystawiać osoba *nie prowadząca* działalnosci
    2. fakturę VAT moze też wystawiać wykonujący dzieło
    Oczywiscie nie zawsze, a w specyficznych sytuacjach. W archiwum znajdziesz o
    tym info.

    Bo jeśli dobrze zrozumiałem, Ty zasugerowałes że tylko prowadzący
    działalność może wystawić fakturę. Nie tylko.

    pozdrawiam