    From: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT]Re: moje - boje (z najnowsza wersja PLATNIKA)
    Date: Tue, 20 Apr 2004 09:15:22 +0200

    Dnia 2004-04-20 06:43, Użytkownik BAH napisał:
    > Jest też pytanie czy chcemy jeszcze ponosic
    > dodatkowe koszty na modyfikacje programu
    > w sposób eliminujący konieczność czytania instrukcji
    > (w chwilach zacięcia).
    Lub też z drugiej strony chcemy ponosić koszty infolinii i tłumaczenia
    się z każdej bzdury, którą boscy programiści Prokomu wymyślili. Przy
    milionie lub więcej użytkowników Płatnika warto stanąć na głowie, żeby
    użytkownicy w ogóle nie zauważyli modyfikacji (przynajmniej tych dobrze
    działających rzeczy).

    > Nie twierdzę, że Płatnik jest wzorem dobrego projektowania
    > (np. co miesiąc muszę pisać kiedy mam termin płatności)
    > ale jak ktoś dzisiaj zmienia wersję z 4 na 6
    > i jutro chce miec efekty a nie ma ochoty nic przczytać,
    > to jest to dla mnie przykład lenistwa i nieodpowiedzialności.
    Chyba nie pracujesz w branży, w której trzeba szanować klientów. Gładkie
    przejście między wersjami to podstawa, jeśli chcemy w ogóle mówić o
    dbaniu o klientów. Czasem jest to nawet ważniejsze, aniżeli działanie
    programu w ogóle.

    Jak dla mnie idealnym przykładem braku dbania o dobro użytkowników
    Płatnika w wersji 6 jest najprostsza wydawałoby się operacja, czyli
    drukowanie dokumentów na drukarce. (nie znam innych kwiatków - nie muszę
    korzystać z niego zbyt często)

    > Liczyć na to, że Płatnik zadziała bez problemów, to duża naiwność.
    Co nie zmienia faktu, że tak być powinno.

    Tomek