    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT]Re: moje - boje (z najnowsza wersja PLATNIKA)
    Date: Tue, 20 Apr 2004 06:43:15 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@chello212186084230.chello.pl

    Dnia Mon, 19 Apr 2004 20:33:58 +0200, "smiechu"
    <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Kiedyś musiałem pracować na jakimś dziadostwie, którego twórcy usiłowali
    >wmówic mi (i mnie podobnym) że jest to program dla inteligentnych
    >"użyszkodników"
    >Minął roczek, pojawiła się konkurencja i wybrałem program
    >inteligentniejszych ( i mniej leniwych) programistów.

    Jest jeden problem

    By przy ZUS-ie zadziałała konkurencja,
    trzeba najpierw wybrać inteligentniejszych posłów.
    (rozumiejących co czynią).

    Jest też pytanie czy chcemy jeszcze ponosic
    dodatkowe koszty na modyfikacje programu
    w sposób eliminujący konieczność czytania instrukcji
    (w chwilach zacięcia).

    Nie twierdzę, że Płatnik jest wzorem dobrego projektowania
    (np. co miesiąc muszę pisać kiedy mam termin płatności)
    ale jak ktoś dzisiaj zmienia wersję z 4 na 6
    i jutro chce miec efekty a nie ma ochoty nic przczytać,
    to jest to dla mnie przykład lenistwa i nieodpowiedzialności.

    Liczyć na to, że Płatnik zadziała bez problemów, to duża naiwność.

    BAH