    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT]Re: moje - boje (z najnowsza wersja PLATNIKA)
    Date: Wed, 21 Apr 2004 23:16:50 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@chello212186084230.chello.pl

    Dnia Tue, 20 Apr 2004 09:15:22 +0200, Tomek
    <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> napisał(a):
    >Lub też z drugiej strony chcemy ponosić koszty infolinii i tłumaczenia
    >się z każdej bzdury, którą boscy programiści Prokomu wymyślili. Przy
    >milionie lub więcej użytkowników Płatnika warto stanąć na głowie, żeby
    >użytkownicy w ogóle nie zauważyli modyfikacji (przynajmniej tych dobrze
    >działających rzeczy).

    Nie chcę ponosić kosztów czytania przez telefon.
    Nie mówię o złożonym problemie.
    Mówię o problemie "przeczytać czy zadzwonić ?"

    >Chyba nie pracujesz w branży, w której trzeba szanować klientów. Gładkie
    >przejście między wersjami to podstawa, jeśli chcemy w ogóle mówić o
    >dbaniu o klientów. Czasem jest to nawet ważniejsze, aniżeli działanie
    >programu w ogóle.

    To gdzie pracuję nie ma nic do rzeczy
    (akurat się mylisz).
    Zawsze trzeba szanować klientów.
    Poziom szacunku, to też czas i koszty.
    (Co klientowi po szacunku jeśli dostanie b.dobry program
    ale po czasie - nic mu po nim).

    1) ZUS nie musi szanować Klienta. :-(

    2) Gładkie nie znaczy, że "użytkownik" poznaje zmiany
    "za 5 dwunasta."
    (Rezultaty podobne do aktualnego poznawania
    konsekwencji wstąpienia do UE)

    3) tu działanie jest zdecydowanie ważniejsze.

    >Jak dla mnie idealnym przykładem braku dbania o dobro użytkowników
    >Płatnika w wersji 6 jest najprostsza wydawałoby się operacja, czyli
    >drukowanie dokumentów na drukarce. (nie znam innych kwiatków - nie muszę
    >korzystać z niego zbyt często)

    Ja korzystam raz na miesiąc i z drukowaniem nie miałem żadnych
    problemów ale z weryfikacją (6.001) to tak.

    >Co nie zmienia faktu, że tak być powinno.

    Jak przez dwie, trzy modyfikacje tak będzie, to oczekiwanie na to
    bedzie racjonalne. Teraz, to są niestety jedynie pobożne życzenia.

    BAH