eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUbezpieczenie samochodu w koszty eksploatacji pojazdu - jakie przeciwskazania? › Re: [OT] Ubezpieczenie samochodu w koszty eksploatacji pojazdu - jakie przeciwskazania?
  • Data: 2002-05-07 13:42:40
    Temat: Re: [OT] Ubezpieczenie samochodu w koszty eksploatacji pojazdu - jakie przeciwskazania?
    Od: k...@v...com.pl (Krzys) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Cezary F" <c...@i...pl>

    fiskal> > O co Ci chodzi?!!

    > Już nie pamiętam, bo się przeinstalowałem :-)
    >
    > Ale ciekawi mnie jak to wszystko ma się do
    > art 38 (chyba) ustawy z 5 lipca 1996 o doradztwie
    > podatkowym.
    > Chetnie przeczytam opinię specjalisty.

    Zakaz reklamy ? Nie znalazłem w serwisie www.fiskal.pl ani jednego
    sformułowania o charakterze reklamy. IMHO ma on charakter:
    1) informacyjny
    2) dodatkowego kanału sprzedaży usług.
    w związku z czym nie narusza ani ustawy ani proponowanych przez Izbę "Zasad
    etyki" (projekt "Zasad ... http://www.tax.pl/projekt.htm )

    Pozdrawiam
    Krzysztof