    From: "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] precz z monopolista i jego programem biurowym
    Date: Wed, 10 Apr 2002 07:50:47 +0200

    Maddy zgadzam sie w pelni,
    po pierwsze od poltora roku jestem uzytkownikiem star office'a...i wiecie
    co...wlasnie bede kupowal licencjie do M$'a... bo najpierw mialem stara
    5.2....byl wolny...i mial kretynski pulpit...Dlugo oczekiwalem wersjii 6.0.
    Pojawila sie beta, niestety tylko po angielsku. Ale co tam, rade daje sobie.
    Jest lepsza....szybsza..bez pulpitu....dosc przyjazna. Byloby wszystko O.K.
    gdyby...no wlasnie... jest jedno male ale....wlasnie owe exporty/importy....
    NIBY toto czyta...ale ramki, formatowanie tekstu....czasem nawet wlasciwosci
    stosowanych fontow...maja tendencje do nieoczekiwanych zmian... I juz drazni
    mnie jak kontrahenci dzwonia, ze znowu .xls lub .doc ktoey im przyslalem nie
    nadaje sie do niczego :(( Jednak standardu dorobil sie M$...i puki ktos nie
    zrobi ich obslugi naprawde perfekcyjnie...to sie na rynku nie przebije:((

    Pozdrawiam,
    Mat