    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT]prywatny sprzet a koszty
    Date: Thu, 9 Aug 2007 23:47:04 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708081017330.3312@athlon64...

    > Możesz tak ściślej, kto, kiedy i co miałby kontrolować?

    > Kiedy ja nie rozumiem JAKĄ!

    hmm podstawowa kontrole z US? wlasnie takowa mam na mysli:)

    > Co, wartość niematerialną (program) kupisz i uznasz za ŚT? ;)
    > Wiem, czepiam się, ale ewidencja to EŚToWNiP - i program to program,
    > a komp to komp.

    no w usmie racja...wydaje mi sie ze zalapalem;)

    > No to się zastanów: JAKIM PRAWEM?
    > Albo ściślej: w oparciu o jaką podstawę prawną?

    yyy sugerujesz ze nie moge? i ze dopiero moglbym jakby samochod byl ŚT?

    > Hm... ulepszenie? Ciekawe :)

    doookladnie:))) moge sie latwiej pytac o droge i szybciej dotrzec do
    klienta, a ponadto nie bede sie pocil przy kreceniu korbka i bede lepiej
    prze ww klientaodebrany:)))

    > Tak *było*. Zmienili - weź ustawę i SPRAWDŹ. Polecam :)

    tak zrobie:)

    > ...to jedno, bo to materiały eksploatacyjne...

    > ...a to drugie.
    > Owa klawiatura będzie *wyposażeniem* stanowiącym majątek DG.
    > Nic to, że nieewidencjonowanym.

    to rowniez rozumiem, przy zamykaniu dzialalnosci remanent. Srodkow
    eksploatacyjnych wykazac nie moge ale jesli klawaitura bedzie, to bede
    musial sie z tego rozliczyc...

    > ...masz przestarzały wzór ;) to jest kolumna 13!

    nooo juz wiem, zmienilem sobie w malej ksiegowosci Rp na nowy wzor:)))
    pzdr
    Anax