    From: "ksdrs" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obowiazki urzedu skarbowego
    Date: Sat, 8 May 2004 10:33:41 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0405072351300.-859901@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > A to *US* uważa że "coś jest nie tak" czy *ty* tak uważasz ?
    US stwierdzil ze "materialy ktore przedstwailem sa niewystarczajace
    zeby rozpatrzyc wniosek pozytywnie" wiec nie stwierdzil
    jednoznacznie ze zwrot mi sie nienalezy. Skoro jest jakies
    "ale" to chyba US nie powinien od razu wystawiac decyzji
    odmownej. Skoro stwierdzil ze brakuje czegos od pracodawcy
    to powinien zwrocic sie do niego. No chyba ze sie myle. I o to wlasnie pytam
    ;)

    > Przecież już tu pisali: "pisemko" nie jest żadnym dokumentem
    > zgodnym z przepisami. To może być ew. "podkładka" na wypadek
    > jakby US się czepiał - zamiast czepiać się ciebie pójdzie czepiać
    > się pracodawcy i sprawdzi ile to przychodu było "z praw" ;)
    > A urzędowym dokumentem jest *deklaracja*.

    Ok. Ale skoro ja skladam korekte, pracodawca stwierdza ze wykonuje
    prace objeta prawami autorskimi a US sobie mowi "nie" to chyba cos jest nie
    tak.
    Chodzi mi o to czy w takiej sytuacji US nie ma obowiazku "czepiania"
    sie pracodawcy aby rozwiazac problem i nie wystawiac decyzji bo
    platnik czegos nie zrobil.
    pozdrawiam
    Maciek