  • Data: 2002-06-10 21:39:21
    Temat: Re: Obrót a kasy rejestrujące
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jun 2002, Arkadiusz Piotrowski wrote:

    >+ Użytkownik "mm01" <m...@p...fm> [...]
    >+ > > ---------------------------------------
    >+ > > Jak pisał Adam sprzedaż na rzecz osób fizycznych nie prowadzących
    >+ > > działalności .
    >+ > > Liczymy wartość netto sprzedaży.
    [...]
    >+ > ???????????????????, brutto
    >+ > mm01
    >+
    >+ oczywiście że netto!!!!!!

    Już napomknąłem w innym poście: na początek powiedz
    mi, skąd sprzedawca nieVATowiec będzie znał wartość
    sprzedaży netto, jeśli ewidencji nie prowadzi a zakazu
    sprzedaży innej niż 22% (choćby materiały budowlane 7%)
    bynajmniej chwilowo nie ma ??
    Jak "nowy" sprzeda towaru za 43000 zł brutto i postanowi
    z tego wyliczyć 32245,90 przychodu netto - to zaraz stanie
    przed 'zarzutem', że było np. 40186,92 zł netto !
    Taka regulacja nie miałaby sensu...

    Pozdrowienia, Gotfryd