  • Data: 2004-08-16 14:20:04
    Temat: Re: Od jakiej kwoty nie placi się ZUS ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 sie o godzinie 12:28, na pl.soc.prawo.podatki, -Alamo-
    napisał(a):

    > Już znalazłem ....68700!

    Alamo - coś Ci się pokiełbasiło!!!
    Czytaj uważniej:
    <cytat>
    Kwota rocznego ograniczenia podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia
    emerytalne i rentowe w 2004 r. wynosi - 68 700 zł.
    <koniec cytatu>

    Rozumiesz to?
    _Górna_ granica jest wyznaczona a nie że dochód osiągany ponad tą kwotę
    wyznacza zaprzestanie płacenia składek na ubezpieczenia rentowe i
    emerytalne!!!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423