  • Data: 2002-02-07 08:18:30
    Temat: Re: Oddawanie krwi - darowizna na rzecz sł.zdr.
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Piotrowski napisał(a):

    > Słyszałem, że jeżeli honorowo oddaje się krew, to można to potraktować jako
    > darowiznę na rzecz służby zdrowia.
    > Ktoś słyszał o tym, lub o czymś podobnym ?...
    Nie wiem jak w tym roku, ale w zeszłym sama rozliczałam jednego
    krwiodawcę.
    Lekarz z punktu krwiodawstwa wystawia kwitek ile krwi oddano i
    przelicza to wg. jakiejs ustawowej stawki.
    Sądząc z tego kwitka to krew droga nie jest.
    W punkcie krwiodawstwa ci wszystko wyjaśnia, maja to już "obcykane" od
    lat.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk