  • 1. Data: 2002-02-05 16:06:52
    Temat: Oddawanie krwi - darowizna na rzecz sł.zdr.
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Słyszałem, że jeżeli honorowo oddaje się krew, to można to potraktować jako
    darowiznę na rzecz służby zdrowia.
    Ktoś słyszał o tym, lub o czymś podobnym ?...

    Filip Piotrowski

  • 2. Data: 2002-02-07 08:18:30
    Temat: Re: Oddawanie krwi - darowizna na rzecz sł.zdr.
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Filip Piotrowski napisał(a):

    > Słyszałem, że jeżeli honorowo oddaje się krew, to można to potraktować jako
    > darowiznę na rzecz służby zdrowia.
    > Ktoś słyszał o tym, lub o czymś podobnym ?...
    Nie wiem jak w tym roku, ale w zeszłym sama rozliczałam jednego
    krwiodawcę.
    Lekarz z punktu krwiodawstwa wystawia kwitek ile krwi oddano i
    przelicza to wg. jakiejs ustawowej stawki.
    Sądząc z tego kwitka to krew droga nie jest.
    W punkcie krwiodawstwa ci wszystko wyjaśnia, maja to już "obcykane" od
    lat.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-02-07 08:36:08
    Od: Maddy <m...@i...pl>

  • 4. Data: 2002-02-07 08:40:36
    Od: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3p07f$md5$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Filip Piotrowski
    >
    > Słyszałam, a nawet czytałam, ale niestety nie umiem podać dokładnego
    namiaru na artykuł z Gazety Prawnej. Na pewno był to zeszły rok, więc...
    polecam oddanie się literaturze...
    Poszukam troszkę, może uda mi się coś znaleźć.
    pozdrawiam
    Sylwia

  • 5. Data: 2002-02-07 10:08:24
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelicza to wg. jakiejs ustawowej stawki.
    > Sądząc z tego kwitka to krew droga nie jest.
    > W punkcie krwiodawstwa ci wszystko wyjaśnia, maja to już

    W punkcie krwiodawstwa mówisz...
    Dobry pomysł, że też sam nie wpadłem :-|
    Jutro tam zajrzę i się popytam....

    Dziękuję za podpowiedź.
    FP

  • 6. Data: 2006-01-11 21:50:34
    Od: r...@b...pl

> [...]
    > Sądząc z tego kwitka to krew droga nie jest.
    > W punkcie krwiodawstwa ci wszystko wyjaśnia, maja to już "obcykane" od

    to jak bede chcial oddac krew to oni mi za nia zaplaca?
    slyszalem ze to jest tak, ze jak ja bede chcial kase za krew to potem za
    leczenie w tym szpitalu bede musial zaplacic. czy cos w tym stylu

  • 7. Data: 2006-01-12 09:07:24
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > slyszalem ze to jest tak, ze jak ja bede chcial kase za krew to potem za
    > leczenie w tym szpitalu bede musial zaplacic. czy cos w tym stylu

    Pamiętam, że kilka lat temu jak robiłam komuś PIT, to miał odliczenie z
    tytułu oddawania krwi. Nie pamiętam dokładnie jak to było ale coś w rodzaju
    ilość oddanej krwi razy stawka, którą otrzymałam albo z punktu krwiodawstwa
    albo US.

  • 8. Data: 2006-01-12 10:48:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jan 2006 r...@b...pl wrote:
    [...do Maddy...]

    > to jak bede chcial oddac krew to oni mi za nia zaplaca?

    ...ale była mowa o *darowiźnie*!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-01-12 13:24:04
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > slyszalem ze to jest tak, ze jak ja bede chcial kase za krew to potem za
    > leczenie w tym szpitalu bede musial zaplacic. czy cos w tym stylu

    Oczywiście darowizna. Tylko żeby odliczyć darowiznę w PIT_O należy znać
    kwotę, którą tam się wpisuje i dlatego potrzebny był ten przelicznik.