  • Data: 2007-08-17 06:37:04
    Temat: Re: Odliczanie podatku, zwrot VAT.
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma znaczenie. Odliczenia VAT mo esz dokona w miesi cu zakupu
    > lub w nast pnym (najogl dniej, bo wyj tków bez liku).
    > Ale nie wpadaj w panik . Jak ju dokonasz
    > odliczenia, to nadwy k przenosisz w deklaracji na kolejne miesi ce.

    Ja tylko w kwestii upewnienia si : jest tak, e mam faktur
    przychodz cych sporo, a sprzeda owych adnej, bo dzia alno jest na
    starcie. Taka sytuacja b dzie jeszcze mia a miejsce przez kolejnych
    kilka miesi cy. Rozumiem, e VAT mog sobie przenosi w takim
    przypadku z miesi ca na miesi c, ale nie mog wnioskowa o jego zwrot.
    Prawda jest to?

    Skoro pisz , to przy okazji jeszcze jedno pytanie: moja dzia alno
    b dzie opodatkowana 7% VAT-em. Czy w zwi zku z tym jako inaczej si
    rozlicza VAT nale ny - VAT naliczony (to tak na przysz o )?

    Pozdrowienia,