  • 1. Data: 2004-10-01 13:05:01
    Temat: Re: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/4/2004 2:05 PM, Maddy wrote:

    > No jak dla kogoś normalna sieć jest za droga to o jakim "prestiżu"
    > mówimy? ;-)
    >
    > Zreszta znam pare osób dla których fakt nie połakomienia się na parę
    > zlotych oszczędności w miesiącu to "frajerstwo".
    > A z frajerem nikt interesow robic nie chce, chyba tylko żeby go
    > wyrolować. ;-)
    >
    > Każdy ma taki prestiż na jaki sobie zasłużył ;-)

    Zdecydowanie niższa opłata za pre-paid niż abonament to czysta
    manipulacja, odwołująca się do "stabilnosci" i "prestiżu".
    Mądry przedsiebiorca wybiera te usługi, które sa najtańsze z takich,
    które zaspokajają potrzeby - celem firmy jest zysk, a nie posiadanie
    prestiżowych abonamentów.

    Co do prestiżu, to prawdziwy prestiż polega na tym, że ma się taki
    komfort, że telefon ma się tylko dla najbliższych i przyjaciół, a
    zawodowo z telefonu korzystają jedynie złodzieje, prostytutki,
    przedstawiciele handlowi i jeszcze kilka profesji. Ja też, bo niestety
    nie jestem jeszcze gentlemanem i byc może nigdy nim nie zostanę.

    PZdr: Catbert

  • 2. Data: 2004-10-04 10:14:43
    Temat: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Witam.
    Czy ktos moglby mnie poinformowac na ww. temat.Konkretnie chodzi mi o
    mozliwosc odliczenia telefonu na karte a chcialbym go uzywac jako
    firmowego.Przegladajac oferty biznesowe naszych 3 operatorow,zadna mi nie
    pasuje tak jak opcja Heyah.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 3. Data: 2004-10-04 11:26:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik DrMaksiu napisał:
> [...]
    > mozliwosc odliczenia telefonu na karte a chcialbym go uzywac jako
    > firmowego.Przegladajac oferty biznesowe naszych 3 operatorow,zadna mi nie

    Trzeba po prostu kupować karty na fakturę na firmę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-10-04 11:29:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

  • 5. Data: 2004-10-04 11:37:17
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Hmmm, dobrze się zastanów. Początek 0888 czy 0880 nie jest zbyt prestiżowy

    Ciekawi mnie czy to ma na prawde takie znaczenie.
    Mój numer to xxx-787-000.
    I jak myslisz, ilu ludzi zgadnie, że to tzw. złoty numer?
    Dla ułatwienia dodam, że nie jest to złoto wg sprzedawców
    na allegro, a złoto według klasyfikacji samego operatora.

    PawelZ
    -----------

  • 6. Data: 2004-10-04 11:58:19
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    To bardzo ciekawe.Gdybym tak przyszedł do twojej firmy w dresie z walizką
    pieniędzy to co ??
    Mój klient w Szwecji którego w klasyfikacji klientów stawiam na 1 miejscu
    przyjmował mnie w dresie a współpracuje już ze mną 5 lat i zawsze robi
    przedpłatę, czy mam się na niego obrazić??
    Nasi posłowie choć buraki zawsze przychodzą w garniturkach i krawatach
    !!!(mam na myśli buraków a kto i co to proszę sobie dodać :-) )
    Pzdr

  • 7. Data: 2004-10-04 12:05:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

  • 8. Data: 2004-10-04 12:29:29
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Oct 2004 13:58:19 +0200, w <cjrde3$c5q$1@news.onet.pl>, "Karpow"
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > To bardzo ciekawe.Gdybym tak przyszedł do twojej firmy w dresie z walizką
    > pieniędzy to co ??

    To byłbyś Rosjaninem (lub pochodną :)). Ale nie przyjdziesz...

  • 9. Data: 2004-10-04 12:46:14
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    > No jak dla kogoś normalna sieć jest za droga to o jakim "prestiżu"
    > mówimy? ;-)

    Heyah nie jest normalna siecia?
    Ja tego nie rozpatruje w kategorii stac czy nie stac.Lecz pod katem
    zminimalizowania oszczednosci na poczatku ruszania z firma.Dam tu taki
    przyklad.W Heyah za 50zl miesiecznie za minute rozmowy place 80gr.W plusie
    zblizony abonament miesieczy kosztuje 61zl z vat.MInuta polaczenia kosztuje
    1.32 zl.W taryfie Efekt Plus.
    W sieci Era taryfa zblizona (30zl wyzsza) Biznes 60 pro oplata za minute
    polaczenia 1.21 zl.Naliczanie co 30 sekund - Heyah co 1sek.
    Idea - Idea Firma 50 - 61zl , 1.22 zl.
    Wedlug powyzszego musialbym placic conajmniej 170 zl w Idei 192zl w Erze ,
    122zl w Plusie aby cena minuty byla zblizona do Heyah. Nie mam zamiaru
    placic wysokich oplat abonamentowych aby miec prestiz.
    Rozsadek i kieszen nakazuja efektywnosc a nie burzuazje:)

  • 10. Data: 2004-10-04 12:50:15
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Hmmm, dobrze się zastanów. Początek 0888 czy 0880 nie jest zbyt prestiżowy,
    dla
    ułatwienia dodam, że to tak jakbyś przyszedł na spotkanie w dresie :)

    Witam.
    Czy poczatek numeru ma az tak wielkie znaczenie?
    Moj ojciec ma numer XXX-600-700 czy jest wystarczajaco prestizowy aby podjac
    z nim wspolprace?;-)
    Dla mnie najwazniejsza cecha ma byc najlepszy stosunek jakosci do ceny,a 888
    czy 880 to tylko cyferki.