  • 1. Data: 2004-10-01 09:04:48
    Temat: pełnomocnictwo w sprawie karnej
    Od: "godot" <g...@i...net.pl>

    będąc oskarżonym w procesie karnym (lub też stroną w sądzie pracy sprawa
    dotyczy zakwestjonowania przez zus umów zleceń i potraktowania wpłaconych
    składek jako nadpłatę) jest możliwe by moja siostra mająca pełnomocnictwo
    notarialne składała za mnie zeznania i oświadczenia. muszę wyjechać za
    granicę w z/w z podpisaną umową o pracę na 12 miesięcy przyjazd do polski
    byłby równoznaczny ze startą tej pracy (to będzie jedyny dochód mojej
    rodziny.
    pozdrawiam godot
    nr gg 5262698
    ps proszę o odpowiedz na prv