  • 1. Data: 2003-11-15 12:30:14
    Temat: Odliczenie
    Od: mad <g...@s...lex.pl>

    Czy rozliczajac sie w tym roku bede mogl odpisac kwote przeznaczona na
    zakup komputera????

    Pozdrowienia Mateusz

  • 2. Data: 2003-11-15 15:10:50
    Temat: Re: Odliczenie
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "mad" <g...@s...lex.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy rozliczajac sie w tym roku bede mogl odpisac kwote przeznaczona na
    > zakup komputera????
    >
    > Pozdrowienia Mateusz

    --------------------

    W zeznaniu o dochodzie za rok 2003 bedzie mozna odliczyc wydatek na zakup
    komputera, jesli osoba jest zatrudniona na umowe o prace (umowa zlecenie czy
    o dzielo nie wchodzi w gre) i oczywscie komputer jest niezbedny do jej
    wykonywanej pracy.

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2003-11-15 15:47:37
    Od: mad <g...@s...lex.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 15:10:50 GMT, "sia_ka" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >o dzielo nie wchodzi w gre) i oczywscie komputer jest niezbedny do jej

    a jesli jestem studentem czy rodzice mogliby odliczyc???
    Z góry dziekuje za odpowiedz!!!
    Pozdrawiam Mateusz

  • 4. Data: 2003-11-15 15:53:27
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "mad" <g...@s...lex.pl> wrote in message
    > On Sat, 15 Nov 2003 15:10:50 GMT, "sia_ka" <s...@o...pl> wrote:
    >

    > a jesli jestem studentem czy rodzice mogliby odliczyc???

    nie

  • 5. Data: 2003-11-15 17:28:54
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    > a jesli jestem studentem czy rodzice mogliby odliczyc???
    > Z góry dziekuje za odpowiedz!!!
    > Pozdrawiam Mateusz

    Jeśli jesteś studentem, to niestety, Rodzice nie mogą odliczyć wydatku na
    zakup komputera dla Ciebie. Nigdy nie było takiego odliczenia.

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 6. Data: 2003-11-19 08:33:45
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    sia_ka wrote:

    > Jeśli jesteś studentem, to niestety, Rodzice nie mogą odliczyć wydatku
    > na zakup komputera dla Ciebie. Nigdy nie było takiego odliczenia.

    Ale jeśli rodzice pracują i komputer jest im potrzebny do pracy to nie
    widzę przeszkód do odliczenia komputera, który kupią dla siebie.