  • 1. Data: 2003-11-15 05:45:05
    Temat: montaż instalcaji gazowej w Srodku Trwałym
    Od: "Air Lord" <a...@o...pl>

    1. Pytanie dotyczy formy wpisania w Ewid. Srodków Trwałych adaptacji
    samochodu
    do zasilania gazem (2000 brutto). Samochód z homologacją ciężarową wpisany
    do ewidencji
    i zakupionym w miesiący marcu. W miesiącu październiku został "zagazowany".
    Czy powninienem to wpisać jako ulepszenie ŚT w EST i na koniec miesiąca
    zwiększyć kwotę odpisu amortyzacyjnego o całą wartość instalacji, czy tylko
    opisać
    fakturę i normalnie ująć ją w pozycji pozostałych kosztów.

    2. Czy do przedmioteowego samochodu moge kupić radio samochodowe i
    zaksięgować je po stronie kosztów odliczając jednocześnie VAT.

    3. To jest SC na KPiR + VAT.

    Pozdrawiam
    Litz

  • 2. Data: 2003-11-22 18:53:59
    Temat: Re: montaż instalcaji gazowej w Srodku Trwałym
    Od: "Litz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Air Lord" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 2. Czy do przedmioteowego samochodu moge kupić radio samochodowe i
    > zaksięgować je po stronie kosztów odliczając jednocześnie VAT.

    Nie dostałem odpowiedzi , prosze jeszcze raz o pomoc co z tym zrobic ??

    Pozdrawiam
    Litz