  • 1. Data: 2006-12-15 18:30:53
    Temat: Odliczenie VAT
    Od: t <r...@o...pl>

    Od stycznia przechodze na kwartalne rozliczenia VAT(ale nie kasowe).
    Czy nic nie stoi na przezkodzie żeby odliczyć w pierwszym kwartale 2007
    fakturę otrzymaną teraz, w grudniu ?

  • 2. Data: 2006-12-15 18:57:00
    Temat: Re: Odliczenie VAT
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kasowe).
    > Czy nic nie stoi na przezkodzie żeby odliczyć w pierwszym

    Nic nie stoi, ale co to ma dać ?

    marekz

  • 3. Data: 2006-12-15 19:05:16
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-12-2006 o 19:57:00 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Nic nie stoi, ale co to ma daae ?

    Mam zwroty co miesiąc i mnie ciągają z papierami :)
    Wpiszę więc już wszytsko w kupie w 2007, kwoty nieduże to pikuś.

    Chociaż przecież kurka mogę odliczyć za grudzień i przenieść, chyba już
    się przepaliłem na dziś :)